speciaal voor een heel speciaal iemand - Reisverslag uit Libreville, Gabon van Fabian Wie - WaarBenJij.nu speciaal voor een heel speciaal iemand - Reisverslag uit Libreville, Gabon van Fabian Wie - WaarBenJij.nu

speciaal voor een heel speciaal iemand

Door: Fabian

Blijf op de hoogte en volg Fabian

19 Oktober 2010 | Gabon, Libreville

Speciaal voor mijn schatje, Dominique de Rooy...die ik gigantisch waardeer, helemaal gek van ben en door het vuur zou gaan. Die zich ontzettend sterk houdt in de periode dat ik niet fysiek voor haar kan zijn. Die het daar natuurlijk zwaar moeilijk mee heeft(of juist opgelucht is dat die altijd zo aanwezige betweter nu even zich niet overal tegenaan kan bemoeien en haar constant onderbreekt als ze mij wat aan het vertellen is). Popje je bent een kanjer, een topper, je bent fanatastisch en the best thing that happened to me!! Ik ga nog heeel lang van jou genieten en profiteren op een niet-zxelfzuchtige profiterende manier.
Schatje keep the spirit alive!!!!


Dikkkkkkkkkkkkkke kuss, nog veeel dikkere groeten en kan niet wachten tot ik je weer in mijn armen kan sluiten.


:)

  • 19 Oktober 2010 - 16:55

    Jouw Speciale Schat:

    oehhhhh baby!!!
    ik voel me vereerd!!:D
    heel erg bedankt dat je speciaal voor mij een berichtje hebt geplaatst!
    nogmaals, ik voel me zeer vereerd!
    heb met een grote glimlach op mijn make-uploze gezicht het berichtje zitten lezen!

    can't have a better boyfriend than you baby!
    you make me happy!!

    xxxx

  • 19 Oktober 2010 - 22:28

    Tom:

    mooi!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gabon, Libreville

DDT voor de gabonese trukkers

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

Blij met marrokanen?!?!

01 November 2010

Voor de fans

30 Oktober 2010

Another Big one

26 Oktober 2010

1e werkdag Gamba

25 Oktober 2010

GamBAH!!
Fabian

Defensive Driving Training in Gabon

Actief sinds 13 Okt. 2010
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 17115

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2010 - 08 November 2010

DDT voor de gabonese trukkers

Landen bezocht: